ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Palmer's Cocoa Butter (recenzija)

Ovaj put krećemo prema jednom odličnom proizvodu. Meni se pokazao i više od toga u ovim trudnićkim danima, tako da čisto sumnjam da nebi zadovoljio potrebe onih koji trenutno nemaju problema oko „rastezanja kože“.

Cocoa Butter Formula – recenzija



Ovaj predivan losion dobila sam na nagradnoj igri u časopisu. S obzirom da sam taman u to vrijeme bila u periodu „rasta trbuha“ svakako mi je trebalo nešto čime bi smanjila mogućnost dobivanja strija. U prvoj trudnoći probala sam bademovo ulje koje je bilo dosta hvaljeno, međutim na mojoj koži pokazalo se neućinkovito.
PROIZVOĐAČ: E.T.Browne (U.K.) LTD, Engleska (uvoznik: Laura Filia d.o.o., Zagreb)

NAMJENA I KARAKTERISTIKE:
Ovaj savršen proizvod neka neku posebnu namjenu. Namjenjen je osobama koje imaju suhu kožu, trudnicama, a koristi se čak i kao losion nakon sunčanja.
Sačinjen je od čistog kakao maslaca i obogaćen vitaminom E pruža koži vrhunsku hidrataciju koja suhu kožu smiruje, čini ju mekšom i glatkom.
250 ml
Gdje kupiti: S obzirom da ga nisam kupovala, ne mogu navesti točno mjesto gdje se može pronaći, ali neki izvori koji su pisali i ovom proizvodu naveli su kao mjesto prodaje Drogerije tipa Dm, Bipa.
Cijena : (ovisi o mjestu kupnje) oko 45,00 kuna

MOJA RECENZIJA

Kao što sam već navela, ovaj losion koristim par mjeseci, što pokazuje i moja skoro pa prazna ambalaža. S obzirom da u prvoj trudnoći nije bilo pomoći od ulja koje je dosta hvaljeno, u ovoj sam odlučila probat sa onime što imam.
Sam losion je dosta intenzivnog mirisa, međutim kako ja volim miris kakao maslaca, meni je savršen i tako intenzivan. Losion je dosta „mastan“, lijepo se razmazuje, jako dobro vlaži kožu, a nakon njega koža je mekana i glatka. Što se tiče upijanja, potrebno ga je malo više utrljati ukoliko odmah na sebe nanosite odjevne predmete.
Po pitanju ambalaže nemam baš nekih komentara. Kao i večina krema/losiona to je plastična ambalaža iz koje se stiskom istiskuje sadržaj. Dobijemo 250ml losiona, što za cijenu od 45,00 kuna i nije baš previše.

OCJENA 5/5
Za ovaj losion zaista nemam nikakve zamjerke. Nanosim ga svaku večer nakon tuširanja. Ulazim u 32gi tjedan trudnoće i nemam niti jednu novu striju. Moj trbuh iz dana u dan sve je veći, međutim nema svrbeža kože, nema pucanja, niti peckanja. Dosta se pisalo o tome kako je ovaj proizvod zaista i učinkovit, i apsolutno se slažem sa time. Po mom mišljenju ima sve što ima jedan kvalitetan proizvod za kožu.  Preporučujem ga prije svega trudnicama, a zatim i osobama sa suhom kožom.

Jeste li čuli za ovaj proizvod? Možda ste ga probali?

Nema komentara:

Objavi komentar