srijeda, 9. travnja 2014.

Dea Flores Teuta's dream

Proteklih tjedana otkrila sam nešto sasvim novo.Moram priznati da se prvi put susrećem sa ovakvim proizvodom, a to je hladno prešano, nerafinirano ulje badema oplemenjeno eteričnim uljima geranija i naranče. Koliko sam shvatila na Facebook stranici Dea Flores, ovo bi bilo ulje za masažu i njegu tijela.

Na masaže neidem tako da malo toga uopće znam o preparatima za masažu, a opet kad pričamo i njezi tijela onda sam upoznata sa raznim kremama za tijelo, ali uljima baš i ne (osim onih za bebe). No što me potaknulo da isprobam ovo ulje, i kakav je moj dojam o njemu..saznat će te malo kasnije.

Proizvod: Dea Flores Teuta's dream , 500 ml
Proizvodi: Dea Flores d.o.o.

Više na http://deaflores.hr/ ili https://www.facebook.com/pages/Dea-Flores-eteri%C4%8Dna-ulja-najbolje-iz-prirode/130262606994796



Dea Flores je poduzeće sa sjedištem u Rijeci, Hrvatska. Prvotnu djelatnost Dea Flores činila je prodaja i distribucija 100% čistih eteričnih ulja, baznih ulja, hidrolata te ručno rađenih krema za lice. Tržište je vrlo brzo prepoznalo kvalitetu naših proizvoda pa se danas prepoznatljive Dea Flores bočice mogu pronaći u preko 150 ljekarni u svim većim gradovima Hrvatske. Prepoznavši svjetski trend upotrebe mirisa u svrhu brandiranja proizvoda i prodajnih mjesta Dea Flores je još jednom krenula korak dalje. 
U 2010. godini je na tržištu Hrvatske po prvi puta predstavila specijalizirane uređaje za difuziju mirisa te inovativni koncept upotrebe eteričnih ulja u komercijalnim prostorima pod imenom mirisna animacija prostora. 
Kombinacija petnaestogodišnjeg iskustva u aromaterapiji direktorice Dea Flores s vrhunskim njemačkim uređajima dovela je do revolucije u upotrebi eteričnih ulja u mirisnoj animaciji prostora.
O ulju:
Dea Flores Teuta's dream jedinstvena kompozicija eteričnih ulja geranija i naranče u bademovom ulju koži vrača vlažnost, mekoću, putenost te očarava mirisom. Eterično ulje geranija svojim slatkastim i vrlo umilnim mirisom djeluje umirujuće na živčani sustav, na stres i nervozu te je blagotvoran za kožu. Eterično ulje naranče svojim prekrasnim voćnim mirisom djeluje osvježavajuće, opuštajuće i regulirajuće na živčani sustav.

Moj dojam:
Ovo ulje ne nanosim na kožu svaki dan, nego dva do tri puta tjedno pa ću pisati o učinku na temelju tih par puta nanošenja. Mogla bi se sasvim složiti sa onime što je napisano na ulju, koža nakon nanošenja bude mekana i jako vlažna, po mom mišljenju čak i prevlažna. Nakon što se nanese na tijelo potrebno ga je jako dugo utrljavati u kožu, međutim s obzirom da je ovo i ulje za masažu ne čudi me  tolika vlažnost. Stoga mislim da je za masaže super,ali kad ga koristite doma na obično nanošenje onda će te malo više vremena potrošiti dok se upije. Meni je osobno malo nezgodno jer ja baš nemam tog dodatnog vremena pa onda obično na tako neupijeno oblačim odjeću. Sam miris je dosta intenzivan, zaista se jako osjeti kao što je i svojstveno eteričnim uljima, ali miriše lijepo, nije neki neugodan miris nego blagi. Što se tiće djelovanja na živčani sustav, ja ga nisam primjetila u ovih par puta, ali tko zna.
Ambalaža je plastična, i ima veoma praktičnu pumpicu. Jedan potisak sasvim je dovoljan za veći dio tijela, kao npr. jednu nogu.
Cijenu nisam uspjela pronaći, pa nemogu pričati o tome.
U konačnici po meni jako dobar proizvod.

1 komentar:

  1. Bademovo ulje je super za suhu kožu, a pošto još sadrži navedena eterična ulja, moram ga isprobati :) Meni se općenito ulja najbolje upiju kada ih nanosim na mokru kožu.
    wellness zagreb

    OdgovoriIzbriši