utorak, 8. travnja 2014.

Energizirajući tonik s biljnim matičnim stanicama, Nikel

Dragi moji evo mene ponovo. Ako ste pročitali prošli post onda ste se upoznali sa mojom kožom, a bogme i mojom nekom rutinom. Nije loše ponoviti da sam ja onaj tip koji malo toga stavlja na lice, zato neka Vas ne čudi što je ovo jedini tonik kojeg sam nanosila na lice u prošlih valjda desetak godina. Da,da...znam ja da je tonik super stvar, ali ja se držim nekako vode. Tj.barem sam se držala do sada, a od sada koristim Nikel energizirajući tonik s biljnim matičnim stanicama. Pa krenimo se upoznati :

Proizvod : Nikel energizirajući tonik s biljnim matičnim stanicama, 125 ml



Cijena : 139,90 kn
Više o proizvodima na http://www.nikel.com.hr/
A Nikel kaže o njemu:
"Potpuno novi pristup u njezi kože.
Prije nanošenja svojeg omiljenog proizvoda za njegu kože (kreme, eliksira, koncentrata ili seruma) na lice, vrat i dekolte nanesite TONIK S BILJNIM MATIČNIM STANICAMA. Svakodnevna aplikacija biljnih matičnih stanica prije daljnje njege (ujutro i navečer, jednim potiskom na spray pumpicu) očuvat će aktivnost epidermalnih matičnih stanica, obnoviti epidermis, zadržati vlagu i zaštiti kožu od vanjskih faktora starenja. Za sve tipove kože i za svaku dob. Osobito važno - koristiti ovaj tonik PRIJE NANOŠENJA UV- ZAŠTITNIH PROIZVODA.
 
Energizirajući Tonik spojio je 4 najvažnija svojstva za njegu i mladost kože:
hidrataciju, regeneraciju, jačanje vitalnosti i samo-obnavljanje najvrjednijih - epidermalnih matičnih stanica - popravak DNA i odgađanje starenja.
 
TIPOVI I TEGOBE KOŽE: normalna kožaboredehidrirana koža
PRIMJENA: Tretman ljepote u borbi protiv dehidracije. Svoju njegu započnite ovim tonikom. Idealan za sve tipove kože i za svaku dob. Štiti kožu od vanjskih faktora starenja.
REZULTAT: Osvježena, hidrirana, zaštićna, baršunasta koža."

Moj dojam:
Nikelov tonik s biljnim matičnim stanicama dobila sam na nagradnoj igri na Facebook stranici Nikel. Kako sam već napomenula tonik nisam koristila godinama, tj.od doba puberteta i nekako nisam ni razmišljala o korištenju tako nečega. Naravno da bi i mojoj koži dobro došao, ali eto ja sve nekako više volim na brzaka obaviti oko lica.
Kada sam primila ovaj tonik,prvo što mi je upalo u oči je ambalaža.Obično je tonik uvijek u plastičnoj bočici kao kreme za lice ili tijelo, ima gore klasičan otvor, staviš na vaticu malo tonika i brišeš lice, međutim ovaj ima pumpicu koja raspršuje tonik po licu. Oduševilo me da sa njime nema puno posla.
Nikel savjetuje nanošenje dva puta na dan, ujutro i navečer, međutim ja ga koristim većinom ujutro samo. Navečer samo ponekad, i to kad osjetim da sam dosta umorna i trebam malo svježine.
A evo što me posebno oduševilo. Obično kad uzmemo tonik on se osjeti na alkohol, i to mi je uvijek smetalo. Ovdje nema mirisa alkohola, neko neki blag i ugodan miris. Kada ga nanesete na lice prvo osjetite svježinu na licu, zatim lagano hlađenje i onda zatezanje. Mene je očarala ova početna svježina jer točno razbudi sve u vama. Suši se veoma brzo, nakon par sekundi. 
Tako da po meni je zaista super, i vrijedi svake kune.

Nema komentara:

Objavi komentar